آخرین مقالات

خرید لوازم آرایشی از ترکیه

خرید لوازم آرایشی از ترکیه این روزها مورد توجه بازرگانان زیادی قرار گرفته است. ترکیه یکی از کشورهایی است که انواع لوازم آرایشی را تولید می کند. لوازم آرایشی تولید شده در این کشور از لحاظ کیفیت، تنوع و قیمت بهترین هستند. تولیدکنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در ترکیه برای انواع پوست ها (چرب، خشک و مختلط) بهترین لوازم آرایشی را طراحی و تولید می کنند. به همین دلیل، بیشتر زیباجویان در تهیه لوازم آرایشی مارک های تورک را انتخاب می کنند.

 برندهای ترکی اولویت کار خود را جلب رضایت مشتریان قرار داده اند و در همین راستا، جدیدترین و کم ضررترین محصولات آرایشی را برای هر رده سنی طراحی می کنند. البته هنگام خرید لوازم آرایشی از ترکیه باید به قوانین و مقررات کشور ترکیه و کشور خودتان توجه داشته باشید. هر کشوری برای صادرات انواع کالاها، برخی محدودیت ها اعمال می کند که رعایت آنها الزامی است. اگر در خصوص خرید و واردات لوازم آرایشی از ترکیه اطلاعات زیادی ندارید، از مشاوران و کارشناسان حرفه ای مشورت بگیرید.

از آنجایی که ترکیه خانه برندهای معروف برای لوازم آرایشی است، توجه بسیاری از بازرگانان را به خود جلب کرده است. در این مقاله به خرید لوازم آرایشی از ترکیه،  نحوه واردات از ترکیه و برندهای معروف لوازم آرایشی و مجوزهای لازم برای خرید می پردازیم.

چرا خرید لوازم آرایشی از ترکیه؟

ترکیه یکی دیگر از کشورهایی است که محصولات آرایشی متنوعی در بازارهای آن وجود دارد. تولید کنندگان این کشور مهارت و سابقه زیادی در تولید انواع لوازم آرایشی دارند، بنابراین به راحتی می‌ توانند محصولاتی طراحی و تولید کنند که اثربخشی فوق العاده ای بر روی پوست و مو داشته باشد. خرید لوازم آرایشی و فروش آنها همیشه فرصت خوبی برای سرمایه گذاری بودا است. چرا که زیباجویان همیشه به دنبال خرید محصولات آرایشی با کیفیت و مارک با قیمت مناسب هستند.

خرید لوازم آرایشی از ترکیه سود زیادی برای بازرگانان دارد. محصولات آرایشی بهداشتی ترکیه متنوع هستند و قیمت رقابتی دارند، به این معنا که تامین کنندگان در این کشور سعی می کنند برای جلب رضایت مشتریان بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دسترس مشتریان خود قرار دهند. علاوه بر این، بازرگانان می توانند با برندهای معروف لوازم آرایشی در ترکیه ارتباط برقرار کرده و از تجربیات آنها در خرید و فروش محصولات آرایشی استفاده کنند.

ترکیه بازارهای خوبی برای خرید لوازم آرایشی دارد و تولید کنندگان این کشور بسیار منصف هستند. با خرید از این تامین کنندگان می توانید تجارت پر رونقی داشته باشید.

برندهای معروف لوازم آرایشی ترکیه

برندهای معروف زیادی در ترکیه در حوزه تولید لوازم آرایشی فعالیت می کنند. این برند ها سالانه محصولات متنوع و جدیدی روانه بازار می کنند.  در زیر چند برند معروف و محبوب لوازم آرایشی در ترکیه به همراه محصولاتی که تولید می ‌کنند، آمده است:

  • Flormar

فلومار یکی از برندهای معروف لوازم آرایشی در ترکیه است. این برند به علت محصولات منحصر به فردی که تولید می کند محبوبیت زیادی در بین زیباجویان پیدا کرده است. برند معروف فلومار محصولاتی مانند: رژلب، ریمل، فاندیشن، خط چشم و پنسیل آرایشی، لاک ناخن و براش‌ های آرایشی را تولید می‌ کند. محصولات این برند بهترین گزینه برای خرید لوازم آرایشی از ترکیه هستند.

  • Golden Rose

 Golden Roseیکی دیگر از برند های محبوب لوازم آرایشی در ترکیه است. این برند تمرکز زیادی روی تولید محصولات با کیفیت با قیمت پایین دارد. برند محبوب گلدن رز به تولید رژلب، ریمل، سایه چشم، فاندیشن، پودر صورت، لاک ناخن و محصولات آرایشی پوستی مانند کرم ‌ها و تمیز کننده‌ ها می‌ پردازد.

  • Farmasi

Farmasi یک برند معروف در زمینه لوازم آرایشی و محصولات آرایشی مراقبت از پوست در ترکیه است. بازرگانان یا فروشندگان معتبر برای خرید لوازم آرایشی از ترکیه محصولات برندهای معتبر را انتخاب می کنند. این برند یک چهارم محصولات آرایشی در ترکیه را با در نظر گرفتن رده های سنی زیباجویان تولید می کند. این برند محصولاتی از جمله: رژلب، ریمل، خط چشم، فاندیشن، پودر، محصولات پوستی و محصولات مراقبت از مو را تولید می ‌کند.

  • İpek Kirpik

İpek Kirpik یکی دیگر از برند های معروف ترکی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. این برند به تولید محصولات مربوط به مژه و ابرو می ‌پردازد. برند İpek Kirpik محصولاتی مانند مژه مصنوعی، ژل و کرم مرطوب ‌کننده برای مژه و ابرو را تولید می ‌کند.

  • Pastel Cosmetics

 Pastel Cosmeticsاز دیگر برندهای معروف لوازم آرایشی در ترکیه است. محصولات این برند مشهور به دلیل اثربخشی فوق العاده، کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند برای خرید لوازم آرایشی از ترکیه مناسب هستند. برند پاستیل محصولاتی از جمله: رژلب، ریمل، سایه چشم، فاندیشن، پودر، محصولات پوستی و محصولات مراقبت از ناخن را تولید می ‌کند.

مارک هایی که نام بردیم فقط چند نمونه از برندهای معروف لوازم آرایشی در ترکیه هستند و هنوز بسیاری از برندهای دیگر نیز وجود دارند که محصولات با کیفیتی را تولید می ‌کنند. در صورت تمایل به خرید لوازم آرایشی از ترکیه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در مورد برندهای دیگر نیز اطلاعات کسب کنید.

مجوزهای لازم برای خرید لوازم آرایشی از ترکیه

ترخیص لوازم آرایشی یکی از مراحل مهم در واردات این محصولات از ترکیه است. صاحب کالا یا ترخیص کننده باید با صفر تا صد قوانین مربوط به اظهار کالا و ترخیص آنها از گمرک آشنایی داشته باشد. هر کدام از لوازم آرایشی مجوز خاصی برای واردات دارد که حتما باید در مورد آنها بدانید تا بتوانید به موقع کالاهای خود را از گمرک تحویل بگیرید. ترخیص کار لوازم آرایشی در گمرک نیازمند مهارت و تجربه کافی است. خرید لوازم آرایشی از ترکیه و واردات آنها باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد.

چنانچه تامین کنندگان لوازم آرایشی در ترکیه را نمی شناسید و با مراحل ثبت سفارش و خرید آشنایی زیادی ندارید، بهتر است از مشاوران و کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید. این افراد سالهاست که در زمینه خرید و واردات انواع کالاها و ترخیص آنها از گمرک تجربه کسب کرده اند، بنابراین در کوتاهترین زمان ممکن می توانند محصولات آرایشی بهداشتی شما را در گمرک ترخیص کنند. ترخیص به موقع لوازم آرایشی باعث کاهش در هزینه های گمرکی می شود.

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید لوازم آرایشی از ترکیه»

  1. با سلام ، بعنوان یک شرکت ترک ۳ محصول مراقبت پوستی در ایتالیا تولید میکنیم و در حال حاضر در سوییس و ایتالیا و ترکیه داری دفاتر و درترکیه و سوییس دارای انبار هستیم ، وتمایل به ورود به بازار ایران هستیم .با توجه به مطالعات اینترنتی با گروه شما آشنا شده ایم ، لطفا در این مورد ما را راهنمایی و چه همکاری هایی میتوانیم با هم داشته باشیم ، منشامحصولات ایتالیا میباشد که داری تمامی سرتیفیکیتها و استاندارها میباشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا