آخرین مقالات

خرید لوازم آرایشی از دبی

این روزها برندهای معتبر زیادی در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت می کنند. این برندها محصولات پر کاربردی طراحی، تولید و در بازارهای جهانی به فروش می رسانند. به دلیل تحریم ها در بازار لوازم آرایشی ایران محصولات برندهای معتبر کمتر پیدا می شود، بنابراین این یک فرصت طلایی برای بازرگانان ایرانی است تا با خرید لوازم آرایشی از دبی این محصولات را وارد کشور کنند. واردات لوازم آرایشی از کشورهایی مانند: دبی، چین و ترکیه مزایای زیادی برای بازرگانان دارد.

در کنار کشور ترکیه، دبی یکی دیگر از اصلی ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی است‌. تامین کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در دبی مطابق با استاندارد های جهانی و در نظر گرفتن نیازهای زیباجویان بهترین لوازم آرایشی را طراحی و تولید می کنند‌. محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده در دبی، از هر لحاظ بهترین هستند. چرا که در بازار دبی تنوع محصولات، قیمت های رقابتی، امکان سفارش سازی و حمل و نقل آسان شرایط مناسبی برای خرید لوازم آرایشی از دبی فراهم کرده است.

از آنجایی که روز به روز بر تنوع محصولات آرایشی افزوده می‌ شود و محصولات جدیدی در دسترس زیباجویان قرار می گیرد، در اين مقاله می خواهیم در مورد واردات لوازم آرایشی از دبی، مزایای واردات، و مراحل آن صحبت کنیم.

مزایا واردات لوازم آرایشی از دبی

دبی در ارائه پوشاک و انواع لوازم آرایشی شهرت دارد. این کشور شرایط خاصی برای خرید و واردات انواع کالاها ایجاد کرده تا بازرگانان بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را از دبی خریداری کنند. خرید لوازم آرایشی از دبی یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری و کسب سود بیشتر است. چرا که این کشور به علت تولید انبوه لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات خود را با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رساند. در زیر تعدادی از مزایای واردات لوازم آرایشی از دبی را بررسی می کنیم:

تنوع محصولات

تولید کنندگان لوازم آرایشی در دبی زیاد است. هر کدام از این تولید کننده ها روزانه نیاز بازار را بررسی کرده و محصولات جدیدی طراحی می کنند. در نتیجه، شما در این شهر با ورود به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی با  تنوع بسیار زیادی از محصولات آرایشی روبرو هستید. در این بازار شما قدرت انتخاب دارید، زیرا از برندهای معروف جهانی تا محصولات محلی، همه در دسترس شما هستند.

قیمت مناسب

 یکی از مزایای خرید لوازم آرایشی از دبی، قیمت مناسب است. این شهر برای خرید محصولات آرایشی با قیمت های رقابتی مشهور است. در بازارهای جمیرا و دیره می توانید ارزان قیمت ترین لوازم آرایشی را تهیه کنید. دلیل پایین بودن قیمت محصولات بهداشتی و آرایشی در دبی  برخورداری از طرح های مالی و مالیاتی متفاوت است.

مراکز خرید مدرن

دبی با معماری منحصر به فرد خود، دارای مراکز خرید مدرن و بزرگی است که بهترین محصولات آرایشی را از برندهای معتبر ارائه می دهند. در مراکز خرید معروفی مانند: مرکز خرید دبی، مول العرب، و مرکز خرید ابن بطوطه می توانید لوازم زیبایی مورد نیاز خود را پیدا کنید. این مراکز خرید، مکانی عالی برای خرید لوازم آرایشی با کیفیت و جدید هستند.

سفارشی سازی

در دبی، امکان سفارشی سازی لوازم آرایشی وجود دارد. برخی از برندهای معروف جهانی در دبی امکان سفارشی کردن محصولات را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. بنابراین شما می توانید عطرها، لوازم آرایشی و بهداشتی را طبق نیاز خود پس از دریافت مشاوره از کارشناسان فنی و بهداشتی سفارش دهید.

تجربه خرید منحصر به فرد

خرید لوازم آرایشی از دبی یک تجربه فراتر از خرید عادی است. شهر دبی دارای معماری بسیار زیبا، هتل های لوکس و فضاهای خرید منحصر به فرد است که تجربه خرید شما را تبدیل به یک سفر لذت بخش می کند.

به طور کلی، خرید لوازم آرایشی از دبی علاوه بر خرید محصولات با کیفیت، تنوع بالا، تجربه خرید منحصر به فرد را به شما می دهد. همچنین، از قیمت های رقابتی و امکان سفارشی کردن محصولات نیز برخوردار خواهید بود.

مراحل خرید لوازم آرایشی از دبی

واردات لوازم آرایشی از دبی همانند خرید لوازم آرایشی از ترکیه شرایط، قوانین، مراحل و مجوزهایی دارد‌. مجوزهای لازم برای واردات محصولات آرایشی باید بعد از ثبت سفارش جمع آوری شود. در غیر این صورت، روند ترخیص کالاها کند می شود. باید توجه داشته باشید که هر چقدر محصولات آرایشی و بهداشتی در انبار بماند، هزینه های مربوط به انبارداری زیاد می شود. اما مهمترین از همه اینها، مراحل خرید و واردات از دبی است که بازرگان باید به خوبی با این مراحل آشنایی داشته باشد. در زیر مراحل خرید بررسی می شود:

بررسی بازار دبی

اولین مرحله از خرید  لوازم آرایشی از دبی، بررسی بازار دبی جهت خرید بهترین محصولات است. باید بررسی کنید و ارزان قیمت ترین بازارهای دبی را برای خرید محصولات با کیفیت از برندهای معتبر پیدا کنید.

شناسایی تامین کنندگان لوازم آرایشی در دبی

بعد از بررسی بازار دبی، باید تامین کنندگان لوازم آرایشی را شناسایی کرده و در مورد آنها تحقیق کنید. هر تامین کننده ای که شرایط لازم برای خرید لوازم آرایشی دارد را انتخاب کرده و از او خرید کنید.

ارتباط با تأمین‌ کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی

در این مرحله، باید با تامین کنندگان محصولات آرایشی_ بهداشتی در دبی تماس گرفته و در مورد جزئیات سفارش با آنها مذاکره کنید. جزئیات سفارش می تواند شامل قیمت، تعداد سفارش، زمان تحویل، نوع بسته بندی، روش حمل و نقل و امکان سفارشی سازی باشد.

ثبت سفارش و امضای قرارداد

با هر کدام از تامین کننده ها که به توافق رسیدید باید سفارش خود را ثبت کرده و قرارداد امضا کنید. در قرارداد حتما باید: روش پرداخت، نوع محصولات خریداری شده و زمان تحویل آنها قید شود.

دریافت مدارک و مجوزهای لازم

بعد از ثبت سفارش باید اقدام به جمع آوری مدارک و مجوزهای لازم جهت ترخیص لوازم آرایشی بهداشتی از گمرک کنید.

تماس با شرکت های حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل در خرید لوازم آرایشی از دبی اهمیت زیادی دارد‌. سعی کنید با معتبرترین شرکت حمل و نقل تماس گرفته و از آنها بخواهید تا کار حمل محصولات شما را انجام دهند.

اظهار کالا ها در گمرک

زمانیکه محصولات شما وارد گمرک شدند باید کارهای مربوط به اظهار آنها در گمرک را انجام دهید.

ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی از گمرک

آخرین مرحله، ترخیص لوازم آرایشی و توزیع آنها در بازار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا