آخرین مقالات

خرید لوازم آرایشی از چین

در کنار قطعات خودرو، اسباب بازی، لوازم جانبی، موبایل و تبلت، دوچرخه و موتور، لوازم آرایشی نیز از چین وارد می شود. در چند سال اخیر، خرید لوازم آرایشی از چین افزایش یافته است. بازرگانان ایرانی که با چین رابطه تجاری دارند، بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی را از این کشور خریداری کرده و وارد ایران می کنند.

چین یکی از برترین تولید کننده های انواع لوازم آرایشی در دنیا است که لوازم آرایشی-بهداشتی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

از آنجایی که تاجران زیادی کار واردات لوازم آرایشی از چین را انجام می دهند، می توانید از آنها کمک بگیرید و یک تجارت پر رونق داشته باشید. موفقیت در تجارت با چین به شناسایی تامین کنندگان لوازم آرایشی و برقراری ارتباط مؤثر با آنها بستگی دارد. اگر بتوانید از طریق واسطه ها یا تجار چینی با این تامین کنندگان ارتباط برقرار کنید، بهتر می توانید کار خرید لوازم آرایشی از چین را انجام دهید.

در چین برندهای زیادی وجود دارد که کارشان تولید انواع محصولات آرایشی است و همیشه سعی می کنند در کار خود بهترین باشند. از این رو، چین بهترین بازارها را برای خرید و واردات لوازم آرایشی دارد. در این مقاله می خواهیم خرید، واردات و ترخیص لوازم آرایشی خریداری شده از کشور چین را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین بازارها برای خرید لوازم آرایشی از چین

بازارهای زیادی در جدید هستند که می توانید با کمی تحقیق و بررسی لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید. در همه این بازارها لوازم آرایشی مارک با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رسد. در کشور چین به علت جمعیت زیاد و دسترسی به تکنولوژی پیشرفته قیمت انواع کالاها پایین تر از سایر کشورها می باشد.

 در اینجا ۴ بازار معروف چین که می توانید با مراجعه به آنها خرید لوازم آرایشی از چین را انجام دهید، آورده شده است:

بازار آرایشی تایتان در شانگهای

این بازار یکی از بزرگترین و معروف‌ ترین بازارهای آرایشی در شانگهای است. در بازار آرایشی تایتان شانگهای انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از مارک های معتبر موجود است. در خرید لوازم آرایشی از کشور چین باید بر اساس نیاز بازار داخلی عمل کنید. یعنی محصولاتی خریداری کنید که در بازار داخلی کمیاب است یا اصلا وجود ندارد.

منطقه آرایشی ژوهای در پکن

پکن یکی ديگر از مناطقی است که بازارهای آرایشی معروفی دارد. در این منطقه بازارهای مختلفی از جمله بازار ژوهای وجود دارد که در آنجا می‌ توانید به راحتی محصولات مختلف را پیدا کنید. خرید لوازم آرایشی از چین، کار سختی نیست اما باید دقت لازم را در انتخاب تامین کننده و برند محصولات داشته باشید.

بازار آرایشی Yiwu در استان ژجیانگ

استان ژجیانگ در ژاپن به داشتن با کیفیت ترین لوازم آرایشی مشهور است. این بازار معروف، یکی از بزرگترین بازارهای عمده ‌فروشی در جهان است که انواع لوازم آرایشی در آنجا موجود می باشد. اگر می خواهید با کیفیت ترین لوازم آرایشی را با قیمتی مناسب تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما به بازار آرایشی Yiwu در استان ژجیانگ سر بزنید.

بازارهای عمده‌ فروشی در شانگهای و گوانجو

برای اینکه بتوانید کار خرید لوازم آرایشی از چین را با موفقیت انجام دهید، پیشنهاد می کنیم بازارهای عمده فروشی در شانگهای و گوانجو را نیز بررسی کنید. شهرهای شانگهای و گوانجو دارای بازارهای زیادی هستند که محصولات آرایشی را به صورت عمده به فروش می ‌رسانند. در این بازارها می توانید به صورت عمده لوازم آرایشی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

برندهای معروف لوازم آرایشی در چین

در زمینه تولید لوازم آرایشی، چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جهان است و بسیاری از برندهای معروف و محبوب در این صنعت فعالیت دارند. این برندها می‌توانند محصولات متنوعی از لوازم آرایشی شامل: محصولات پوستی، محصولات آرایش چشم، لب، چهره و مو را تولید کنند. برای خرید لوازم آرایشی در چین، باید با این برندها آشنا باشید.

 در زیر چند نمونه از برندهای معروف تولید لوازم آرایشی در چین آورده شده است:

Maybelline New York

برند معروفی در زمینه لوازم آرایشی است که محصولات متنوعی برای چهره، لب، چشم و مو ارائه می ‌دهد.

L’Oreal Paris

این برند نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی است که محصولات متنوعی در زمینه‌ های مختلف برای زیباجویان دارد.

Revlon

Revlon برند دیگری است که در زمینه تولید لوازم آرایشی در چین فعالیت می ‌کند. این برند محصولات متنوعی برای چشم، ابرو، لب و … طراحی و تولید می کند. این برند برای خرید لوازم آرایشی از چین مناسب است.

NYX Professional Makeup

زیباجویان این برند معروف را بخاطر محصولات متنوع و با کیفیت آرایشی که تولید می کند، می شناسند. این برند محصولات خود را با بهترین قیمت ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

Innisfree

این برند کره‌ ای نیز در زمینه لوازم آرایشی و محصولات پوستی فعالیت دارد و محصولات خود را در چین تولید می ‌کند. برند Innisfree بهترین لوازم آرایشی را برای بانوان تولید می کند.

Pechoin

Pechoin یکی از برندهای چینی معروف در زمینه لوازم آرایشی است که محصولات متنوعی ارائه می ‌دهد. این برند نیز برای خرید لوازم آرایشی از چین گزینه مناسبی است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با بهترین بازارهای لوازم آرایشی در چین و برندهای معروف چینی بیشتر آشنا کنیم. پیشنهاد می کنیم، قبل از سفر به چین و خرید لوازم آرایشی، بهتر است که تحقیقات دقیق‌ تری انجام دهید و از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید تا بهترین مکان ‌ها را برای خرید لوازم آرایشی پیدا کنید.

همچنین، به خاطر داشته باشید که بهتر است از فروشگاه ‌ها و بازارهای معتبر و معروف خرید کنید تا کیفیت محصولات آرایشی را تضمین کنید.

خرید لوازم آرایشی از چین، باید با توجه به قوانین و مقرارت کشور مقصد، شرایط خرید و واردات و مجوزهای لازم انجام گیرد. برای اینکه بتوانید تجارت موفقی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از بازرگانان با تجربه و ترخیص کاران حرفه ای کمک بگیرید.

ترخیص کاران حرفه ای تجربه زیادی در خصوص واردات و ترخیص لوازم آرایشی در گمرک دارند؛ بنابراین بهتر می توانند کارهای مربوط به ترخیص را برای شما انجام دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا