واردات از امارات

واردات از امارات نیز به عنوان یکی از گزینه های مهم برای افرادی است که قصد واردات را دارند. این کشور به عنوان یکی از مهم ترین مراکز تجاری دنیا محسوب می شود که امکان خرید هر نوع کالایی در این کشور وجود دارد. در حال حاضر حجم زیادی از کالاهای ورودی به کشور از طریق واردات از دبی و امارات انجام می شود.

کشور امارات به عنوان یکی از همسایگان مرزی ایران و از شرکای تجاری قدیمی کشور تلقی می ‌شود. با توجه به مرز آبی بین ایران و امارات هزینه حمل و نقل و ترخیص کالا از امارات به داخل کشور نیز به شدت مقرون به صرفه بوده و سود فراوانی نیز به دنبال دارد، پس با در نظر گرفتن موارد گفته شده نیز امارات به عنوان یکی از مراکز تجاری پر اهمیت و سودآور برای بازرگانان ایران به شمار می آید.

شرکت بازرگان ایرانی نیز با توجه به فعالیت های مکرری که در زمینه واردات و تجارت خارجی به دنبال دارد، آماده خدمت رسانی برای واردات از امارات به شما عزیزان است. در این جا قصد داریم برای شما به تمامی مطالب ریز و درشت از جمله مواردی همچون بنادر مهم تجاری و بهترین کالاها برای واردات از امارات اشاره کنیم. همچنین در صورتی که قصد واردات از دبی و امارات را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای واردات از امارات به ایران

در مطالب فوق نیز به توضیح این موضوع پرداختیم که به دلیل مرز دریایی موجود میان ایران و امارات واردات از دبی و این کشور و حمل و نقل کالا به داخل ایران و همچنین موارد مربوط به ترخیص کالا بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است و تمامی بازرگانان و تجاران نیز با سرعت فوق العاده بالا و هزینه کمتری نسبت به سایر کشورهای دیگر امکان وارد کردن محموله های خود را به داخل کشور دارند این موارد باعث شده تا بازرگانان ایرانی به شدت طرفدار تجارت و با امارات باشند.

همچنین یکی دیگر از موارد مهمی که بازرگانان جهت واردات از امارات با آن دست و پنجه نرم می کنند مسئله مربوط به مرجوع کردن کالا می باشد. در بسیاری از مواقع این امکان وجود دارد کالایی به ایران وارد شود و به دست بازرگانان برسد، اما از کیفیت مورد نظر شما برخوردار نباشد و یا حتی این امکان وجود دارد که کالا دچار خرابی شده باشد. شرکت بازرگان ایرانی آمادگی این را دارد که در هر شرایطی کالاها را مرجوع کند.

نکته مهم دیگر در این شرایط به وجود آمده این است که با واردات از امارات می توانید باعث تسهیل روند خرید محصولات کشورهایی شوید که در حال حاضر ایران را تحریم کرده اند. واردات از اروپا را شما می توانید از این طریق انجام دهید. حتی واردات از چین نیز می تواند از این طریق با هزینه کمتری صورت گیرد. به طور کلی شرکت های ایرانی از این قابلیت برخوردارند تا محصولات مورد نظر خود را از دبی به عنوان مقصد دریافت کننده کالا معرفی کرده و پس از ورود کالاهای مورد نظر به دبی جهت ارسال آن به ایران اقدام کنند.

البته لازم به ذکر است این نکته را توضیح دهیم جهت واردات از دبی به ایران باید تمامی تشریفات امور گمرکی و پرداخت حقوقی گمرکی به طور کامل طی شود. همچنین جهت واردات کالا از امارات به ایران در وهله اول باید یک درصد از ارزش کل کالا را به عنوان حقوق گمرکی به دولت امارات بپردازید.

واردات از امارات

واردات از امارات با سرمایه کم

این امکان برای شما فراهم است تا در چندین بار اول با واردات اجناس ارزان قیمت مانند گلس تلفن همراه شروع کنید، اما لازم است این نکته را در نظر داشته باشید جهت کاهش برخی هزینه های واردات هیچگاه به واردات از طریق لنج و واردات قاچاق متوسل نشوید و به هیچ عنوان این کار را توصیه نمی ‌کنیم چرا که احتمال از دست رفتن تمامی سرمایه شما وجود دارد‌.

دبی به عنوان یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است و مساحت امارات متحده حدود ۸۳ هزار و ۶۰۰ کیلومتر مربع از ابوظبی پایتخت امارات و دبی، شارجه و العین شهرهای مهم این کشور به حساب می‌آیند.

در حالت کلی می ‌توان دبی را به عنوان دومین شریک مهم تجاری ایران در نظر گرفت و آمارها نشان دهنده این موضوع هستند که در سال گذشته معادل هفت میلیارد و هشتصد و ۳۷ میلیون دلار واردات از دبی انجام شده است.

واردات از امارات

تمامی نکات مهم برای واردات از دبی

حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که برای وارد کردن کالا نکات و الزامات مهمی وجود دارد که باید به تمامی آن ها توجه داشته باشید که در ادامه قصد داریم آن ها را برای شما نام ببریم.

  1. پیش از هر چیز شما باید با تمامی قوانین کشور امارات متحده عربی و شرایط تجارت مربوط به آن آشنایی کامل را داشته باشید و پیشنهاد می دهیم که بدون مطالعه کافی به هیچ عنوان برای انجام این کار اقدام نکنید.
  2. توصیه دوم ما این است که حتماً کالاهایی را خریداری کنید که در داخل کشور از فروش خوبی برخوردار هستند. چنانچه قصد اقامت در دبی را دارید حتماً از شرایط اقامت در امارات متحده عربی اطلاعات کامل را داشته باشید.
  3. تعداد کالاهای عرضه شده در امارات و شهرهای آن بسیار زیاد است، پس پیشنهاد می دهیم که حتماً از نمایندگی های معتبر شرکت های خارجی کالاهای مورد نظر را خریداری نمایید.
  4. با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت درهم افزایش پیدا می کند، پیشنهاد می دهیم در وهله اول کالاهای مورد نظر را به دبی صادر کرده و سپس معادل آن کالا از دبی وارد کنید.
  5. چنانچه قصد حمل کالا از بنادر دبی را داشتید به راحتی و بدون هرگونه دغدغه می توانید با استفاده از لنج های باری در بندر دبی آن ها را به سمت بنادر ایران انتقال دهید.
  6. چنانچه قصد انتقال وجه داشتید حتما از صرافی های مجاز در کشور استفاده کنید.
  7. تنها به این دلیل که یک تاجر قرار است با قیمت پایین تری کالا را به شما عرضه کند با آن ها معامله انجام ندهید و در وهله اول جویا شوید که دلیل قیمت پایین چیست.
  8. چنانچه پیش از اقدام برای خرید کالا و واردات آن از امارات بازار فروش کالای مورد نظر را در ایران پیدا کنید در مدت زمان کمتری نیز به سود خود دسترسی پیدا می کنید.
  9. حتماً تاخیر در هم را در نظر داشته باشید، چرا که آب و هوا و فصول مختلف سال در این مورد تاثیر گذار می باشند.
  10. شعبه بانک های صادرات و ملی نیز در دبی وجود دارد که از این طریق امکان انجام امور ارزی شما به راحتی امکان پذیر است.

واردات از امارات

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با واردات از امارات مطالب لازم را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که امر واردات و صادرات از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و با در نظر گرفتن همین موضوع نیز باید به تمامی نکات ریز و درشت در رابطه با آن دقت کنید.

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اولین مرحله برای اقدام به واردات از امارات انتخاب یک شرکت مناسب است که ما در این زمینه به شما بازرگان ایرانی را معرفی می کنیم که از سابقه فوق‌العاده درخشانی در زمینه حمل و نقل و واردات و صادرات کالا برخوردار می باشد و می تواند با مناسب ترین هزینه ممکن امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار تاجران و بازرگانان قرار دهد. به شما پیشنهاد می دهیم حتماً برای به دست آوردن اطلاعات لازم در این باره به صورت حضوری مراجعه فرمایید و با کارشناسان و مشاوران ما صحبت های لازم را به عمل آورید.

پیمایش به بالا