آخرین مقالات

واردات لوازم آرایشی از چین

لوازم آرایشی از کشورهای چین، دبی و ترکیه وارد ایران می شود. لوازم آرایشی وارداتی در مقایسه با لوازم آرایشی که در داخل کشور تولید می شوند، از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند. واردات لوازم آرایشی از چین، سود زیادی برای بازرگانان دارد. از این رو، بیشتر بازرگانان خرید لوازم آرایشی از چین را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

برای اینکه بتوانید بازارهای چین و تامین کنندگان لوازم آرایشی در چین را بشناسید، پیشنهاد می کنیم با تاجرانی که سالهاست در زمینه خرید و واردات محصولات آرایشی از ترکیه سابقه دارند، مشورت بگیرید. علاوه بر این با سرچ در گوگل نیز می توانید اطلاعات زیادی در خصوص بازارهای معروف لوازم آرایشی در چین کسب کنید.

برای واردات لوازم آرایشی از چین، ابتدا باید در مورد بازارهای لوازم آرایشی در این کشور  تحقیق و بررسی کنید. بازارهای لوازم آرایشی در چین زیاد است؛ بنابراین باید با شناخت کامل کار واردات محصولات آرایشی از چین را انجام دهید. در این مقاله می خواهیم در مورد خرید و واردات لوازم آرایشی از کشور چین مطالبی بیان کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

کدام لوازم آرایشی را می توان از چین تهیه کرد؟

در بازارهای چین می ‌توانید انواع مختلفی از لوازم آرایشی را خریداری کنید. برخی از محصولات آرایشی که می‌ توانید در بازارهای چین پیدا کنید عبارتند از:

رژلب و لوازم آرایش لب

برای واردات لوازم آرایشی از چین، باید بهترین محصولات آرایشی_بهداشتی موجود در بازارهای این کشور را بشناسید. در بازارهای چین انواع لوازم آرایش لب را با بهترین قیمت ها می توانید پیدا کنید. لوازم آرایش لب شامل: انواع رژلب‌ ها، براق ‌کننده ‌ها، بالم لب، دور لب های رنگی و…

محصولات پوستی

محصولات پوستی عبارتند از: پودر، فوندوتن، کانسیلر، کرم‌ ها و مرطوب ‌کننده‌ ها. این محصولات را می توانید به راحتی از بازارهای چین با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

لوازم مراقبت از پوست

لوازم مراقبت از پوست شامل: محصولات تمیز کننده، ماسک صورت، کرم‌های مرطوب ‌کننده و … است. این دسته از محصولات آرایشی برای واردات لوازم آرایشی از چین مناسب هستند.

آرایش چشم

دسته بعدی محصولات آرایشی موجود در بازارهای چین، لوازم آرایشی چشم می باشد. این لوازم آرایشی عبارتند از: انواع سایه‌ ها، مداد چشم، مداد ابرو و سایر مداد‌های آرایشی.

لوازم آرایش چهره

لوازم آرایش چهره از دیگر محصولات آرایشی هستند که برای‌ خرید از چین بهترین گزینه هستند. این لوازم عبارتند از: پودر صورت، رژگونه، براق‌ کننده، کانسیلر و…

محصولات ناخن

بیشتر کسایی که در زمینه واردات لوازم آرایشی از چین فعالیت می کنند، محصولات ناخن را برای خريد از این کشور انتخاب می کنند‌. چرا که محصولات مربوط به ناخن و مراقبت از آن بازار فروش مناسبی دارد. انواع رنگ‌ های ناخن، لاک ناخن، لوازم کاشت ناخن و… را می توانید با قیمتی مناسب از بازارهای چین تهیه کنید.

لوازم آرایش مو

انواع موژه ‌ساز، اسپری مو، کرم حالت دهنده مو، رنگ مو و… با کیفیت و قیمت مناسبی در بازارهای چین موجود هستند. با خرید لوازم آرایشی مختلف از چین و واردات آن‌ها می توانید سود زیادی کسب کنید.

توجه داشته باشید که لوازم آرایشی مختلفی در بازارهای چین موجود است. همچنین در واردات لوازم آرایشی از چین باید محدودیت‌های وارداتی برخی از محصولات را نیز نظر بگیرید. علاوه بر این، قبل از خرید، بهتر است در مورد اعتبار فروشنده، کیفیت محصولات و قوانین وارداتی تحقیق کنید.

بهترین بازارهای لوازم آرایشی در چین

در چین، برخی از بازارهای مناسب برای خرید لوازم آرایشی عبارتند از:

  1. بازار Yiwu International Trade City (بازار بین المللی ییوو): این بازار یکی از بزرگترین بازارهای عمده‌ فروشی جهان است و محصولات آرایشی متنوعی را ارائه می ‌دهد.
  2. بازار Guangzhou Beauty Exchange Center (بازار مرکز تبادل زیبایی گوانگژو): این بازار نیز یکی از مهم‌ترین بازارهای عمده‌ فروشی لوازم آرایشی در گوانگژو است.
  3. بازار Huaqiangbei Electronics Market (بازار الکترونیکی هواچیانگ ‌بی): اگر به دنبال واردات لوازم آرایشی از چین با اجزاء الکترونیکی هستید، ما بازار الکترونیکی هواچیانگ بی در شنژن را به شما پیشنهاد می کنیم.
  4. بازار Taobao (بازار تائوبائو): این بازار آنلاین یکی از بزرگ‌ ترین بازارهای الکترونیکی و آنلاین در چین است؛ بنابراین گزینه مناسبی برای خرید لوازم آرایشی به صورت اینترنتی می باشد.
  5. بازارات محلی: علاوه بر بازارهای بزرگ، از بازارهای محلی و فروشگاه ‌های کوچک در شهرها و شهرستان ‌های چین نیز می ‌توانید محصولات آرایشی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نکته: در واردات لوازم آرایشی از چین، انتخاب بازار به دلیل نیاز‌ها و توقعات شما از محصولات ممکن است متفاوت باشد. قبل از خرید، بهتر است از این بازارها و امکانات آنها تحقیق کنید و از قیمت‌ ها و کیفیت محصولات مطمئن شوید.

چند نکته مهم در مورد واردات لوازم آرایشی از چین

در خرید لوازم آرایشی از چین باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید؛ این نکات عبارتند از:

مطالعه و انتخاب فروشنده معتبر

اطمینان حاصل کنید که فروشنده انتخابی شما معتبر بوده و شرایط لازم برای تامین لوازم آرایشی مورد نیاز شما را دارد.

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات خریداری شده باید بالاتر از محصولات تولید شده در داخل باشد؛ بنابراین بررسی کیفیت در واردات لوازم آرایشی از چین اهمیت زیادی دارد.

هزینه‌ های اضافی

در مورد هزینه‌ های حمل و نقل، گمرک و مالیاتی که ممکن است به محصولات اضافه شود، باید اطلاعات کامل داشته باشید.

تضمین ‌های بازگشت کالا

به هنگام خرید لوازم آرایشی از تامین کنندگان چینی باید به معتبر بودن تضمین‌ ها و شرایط بازگشت کالا توجه داشته باشید.

نحوه پرداخت

در خرید لوازم آرایشی از روش‌های پرداخت امن و معتبر استفاده کنید.

انتخاب محصولات مجاز

برای واردات لوازم آرایشی از چین، باید محصولاتی انتخاب کنید که با قوانین و مقررات کشور شما تضاد نداشته باشند.

پیگیری سفارش

بعد از ثبت سفارش، باید پیگیری جدی در مورد، نحوه بسته بندی، روش انتقال لوازم آرایشی و ماشین های باربری داشته باشید.

نکته: پیشنهاد می کنیم قبل از خرید لوازم آرایشی از چین، با قوانین و مقررات وارداتی کشور خود آشنا شوید و از صحت و معتبر بودن فروشنده و محصولات اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا