آخرین مقالات

واردات لپ تاپ از چین

لپ تاپ یکی از کالاهایی است که بیشتر به صورت وارداتی تامین می شود. این روزها انواع لپ تاپ ها در بازار موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برندهای زیادی در حوزه تولید لپتاپ فعالیت می کنند و بازارهای زیادی کار توزیع این محصول را به عهده دارند. این روزها واردات لپ تاپ از چین مورد توجه تجار زیادی قرار گرفته است. تجار باید توجه داشته باشند که برای واردات از چین ابتدا باید با نیاز بازار و سپس انواع لپتاپ ها و آپشن های آنها آشنایی داشته باشند. در غیر این صورت، به جای سود، متحمل ضرر و زیان های زیادی خواهند شد.

تاجران ایرانی باید در مورد شرایط، قوانین، مراحل و مجوزهای لازم برای خرید لپ تاپ از چین اطلاعات زیادی داشته باشند تا بتوانید از این تجارت درآمد کسب کنند. بهترین روش برای کسب‌ اطلاعات در مورد واردات لپ تاپ از چین مشورت گرفتن از بازرگانان با تجربه و شرکت های بازرگانی معتبر است. علاوه بر این با سرچ در گوگل نیز می توانید اطلاعات زیادی در مورد نحوه واردات و ترخیص لپتاپ از گمرک کسب کنید.

دلایل زیادی وجود دارد تا خرید از چین را به عنوان مبدا واردات انتخاب کنیم که در ادامه مفصل به بیان این موضوع پرداخته ایم. همچنین مزیت ها و مراحل مربوط به واردات لپ تاپ از چین نیز مورد بررسی قرار گرفته است تا شما عزیزان با چگونگی واردات از چین بیشتر آشنا شوید.

چرا چین را به عنوان مبدا واردات انتخاب کنیم؟ (واردات لپ تاپ از چین)

بیشتر بازرگانانی که تا به حال تجارت لپ تاپ انجام نداده اند وقتی در مورد بازارهای لپ تاپ در سراسر دنیا تحقیق می کنند، به این نتیجه می رسند که چین بازار خوبی برای واردات لپ تاب است. سپس این سوال در ذهنشان به وجود می آید که ” چرا چین بازار خوبی برای واردات لپ تاپ است؟” “واردات از چین چه مزیت هایی دارد؟” “قیمت خرید لپ تاپ در چین چه قدر است؟” “چگونه می توانیم تولید کنندگان معتبر چینی را شناسایی کنیم؟” “به چه دلیل قیمت خرید لپ تاپ در چین پایین است؟” “مراحل خرید و واردات لپ تاپ از چین کدامند؟”

در جواب به سوال های بالا، باید بگوییم که چین یکی از بزرگترین تولید کننده های لپ تاپ در دنیا است. تولید کنندگان چینی به علت هزینه کم کارگر و زیاد بودن درصد تولیدات، محصولات خود را با قیمت پایینی به فروش می رسانند. پایین بودن قیمت محصولات در چین باعث شده تا تاجران بسیاری این کشور را برای واردات انواع کالاها انتخاب کنند. هر مدل لپ تاپ در چین قیمت متفاوتی دارد. اگر می خواهید در مورد قیمت خرید لپ تاپ اطلاعاتی کسب کنید باید با تولیدکنندگان مذاکره کنید تا از قیمت نهایی مطلع شوید.

واردات لپ تاپ از چین مزیت های زیادی برای بازرگانان ایرانی دارد که در ادامه به این مورد مفصل اشاره خواهیم کرد. اما در مورد شناسایی تولید کنندگان معتبر باید بگوییم که چون لپ تاپ های زیادی در بازار چین وجود دارد، امکان تقلبی بودن کالاها وجود دارد، پس ابتدا باید یک فروشنده معتبر برای خرید پیدا کنید. برای پیدا کردن شرکت های معتبر چینی می توانید از بازرگانانی که سالهاست در زمینه خرید از ترکیه و خرید از چین فعالیت می کنند، سوالاتی بپرسید. علاوه بر این می توانید از شرکت های بازرگانی نیر کمک بگیرید.

مزایای واردات لپ تاپ از چین

واردات لپ تاپ از چین مزیت های زیادی به همراه دارد که ما اینجا به ۴ مزیت آن اشاره می کنیم:

سودآوری بالا

چون قیمت خرید لپ تاپ در چین پایین است، پس خریدار با فروش لپتاپ های چینی سود زیادی خواهد کرد. بازار چین فرصت عالی برای سرمایه گذاری و خرید لپتاپ است. برای اینکه بتوانید تجارت پر رونقی داشته باشید باید با تولید کنندگان چینی رابطه خوبی برقرار کنید، معتبرترین تولید کنندگان را بشناسید و با شرایط واردات لپتاپ از چین به ایران نیز آشنایی داشته باشید.

تنوع بالا

یکی از مزیت های اصلی خرید از بازار چین، تنوع بالای محصولات است. بازار چین یک بازار رقابتی است که در آن تولیدکنندگان سعی می کنند محصولات پیشرفته ای را با قیمت پایینی تولید و در بازار عرضه کنند. تجار ایرانی می توانند با ورود به این بازار و تهیه لپتاپ های مورد نیاز یک تجارت پرسودی داشته باشند. واردات لپ تاپ از چین به علت تنوع بالای محصولات فرصت خوبی برای تجارت فراهم آورده است.

کیفیت مناسب

لپتاپ های چینی همه کیفیت بالایی دارند، علاوه بر این، در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. بازرگانان می توانند با توجه به مهارت ها و تجربه هایی که کسب‌ کرده اند، در حوزه خرید لپتاپ از چین سرمایه گذاری کرده و نیاز بازار ایران را تامین نمایند. البته باید توجه داشته باشید که کمک گرفتن از یک کارشناس حرفه ای می تواند در روند تجارت شما تاثیر زیادی داشته باشد.

قیمت ارزان

همان طور که در مورد های قبلی اشاره کردیم، یکی از مزیت های اصلی واردات لپ تاپ از چین، ارزان قیمت بودن محصولات است. برای اینکه بتوانید در چین خرید کنید و در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی به عمل آورید باید با شرکت های حمل و نقل بین المللی نیز در ارتباط باشید. ارزان بودن قیمت لپتاپ در چین توجه بسیاری از تاجران را به خود جلب کرده است.

مراحل واردات لپ تاپ از چین

واردات لپ تاپ از چین همانند واردات قطعات خودرو از چین مراحلی دارد. فرد ترخیص کننده باید به خویی با مدارک لازم جهت ترخیص و مراحل ترخیص لپتاپ از گمرک آشنا باشید تا بتواند در سریعترین زمان ممکن کالاها را از گمرک تحویل بگیرد. مراحل ترخیص همه کالاها تقریبا مانند همدیگر است اما به هر حال باید در مورد ترخیص هر کالایی از گمرک مدارک خاصی تهیه و تحویل گمرک دهید.

در اینجا مراحل مربوط  به واردات و ترخیص لپ تاپ از گمرگ آورده شده است:

  • شناسایی و انتخاب یک تولید کننده مطمئن
  • درخواست ارسال پروفرما یا پیش فاکتور و بستن قرارداد جدید
  • بررسی محصول توسط خریدار و نماینده قانونی آن
  • ارسال حواله ارزی برای تولید کننده چینی
  • حمل کالا از چین به ایران
  • دریافت مجوزهای لازم جهت ترخیص کالا
  • ترخیص کالا از گمرک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا