واردات از هند

واردات از هند با توجه به اقتصاد رو به رشدی که این کشور به دنبال دارد به یک مسئله مهم برای تجاران ایرانی تبدیل شده که بازرگان ایرانی  در ارتباط به شما کمک می کند.

در حال حاضر و حتی در سال‌های اخیر کشور هند از لحاظ اقتصادی روند افزایشی و و رو به رشدی در پی داشته است و همین مورد نیز باعث شده تا اکثر اقتصاددانان دنیا پیش بینی کنند که اقتصاد هند رتبه سوم را به خود جذب می کند و در نهایت همین موضوع اهمیت تجارت و واردات از هند را برای تجارهای ایرانی دوچندان کرده و در هر شرایطی سعی می کنند کالاهای مورد نیاز خود را از این کشور وارد کنند.

 اما برای شروع بازرگانی با هند باید یک سری مسائل مهم که به حمل بار از هند به ایران مربوط می شود را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند تا با یک استراتژی درست و صحیح بهترین روش برای واردات از هند به ایران را انتخاب نمایند.

واردات از هند با چه مشکلاتی روبرو است؟

آن دسته از بازرگانان و تجارهای ایرانی که قصد خرید از هند را دارند، هنگام انجام کارهای ورود کالا به ایران قطعاً با برخی از قوانین های مخصوص و سختگیرانه گمرک هند در رابطه با نحوه صدور اسناد یا مسئله مهم مبادی تامین وجه خرید کالا رو به رو خواهند شد. چرا که خرید از هند به نسبت از خرید از چین سخت تر هست.

یکی از موارد و اصول های مهمی که برای صادرات کشور هند باید از طرف صادرکنندگان مورد توجه قرار بگیرد، مطابقت کامل مشخصات منشا تامین وجه خرید کالای صادراتی با مشخصات خریدار ذکر شده است. اگر بخواهیم موارد گفته شده را به زبان ساده تر بیان کنیم باید توضیح دهیم که منظور این است، چنانچه کالایی توسط یک بازرگان ایرانی خریداری شده و قصد ارسال آن و مصرف در ایران را داشته باشند، نماینده شخص مورد نظر در هند باید تمامی مستندات پرداخت هزینه را از ایران به هند به طور کامل ارائه کند.

 در غیر این صورت و خودداری از انجام چنین کاری اگر وجه مورد نظر از کشور ثالثی پرداخت شود که معمولاً این اتفاق تنها به دلیل تحریم‌های بانکی موجود رخ می دهد، امکان ارسال کالای مورد نظر به صورت مستقیم از هند به ایران وجود ندارد.

 با در نظر گرفتن موارد گفته شده بازرگانان نیز سعی می کنند خرید خود را به عنوان یک تجار از کشورهای غیر ایران ثبت و پیگیری کنند. مانند خرید از هند و واردات از ترکیه یا خرید از هند و واردات از امارات می تواند صورت بگیرد.

سوال های مختلفی برای افراد ایجاد می شود و برخی از آن ها این است که اگر این کالا را از یک کشور ثالث خریداری کنند چگونه مقصد آن ها به کشور ایران تغییر می کند؟ راه های پیش رو چیست؟ چه اقداماتی باید کرد؟ در ادامه قصد داریم پاسخ‌ های مناسبی برای آن ها ارائه کنیم.

واردات از هند

خدمات ویژه شرکت بازرگان ایرانی که برای واردات از هند

از جمله خدمات مهم و کاربردی این شرکت حمل و نقل عبارتند از:

حمل مستقیم از هند به ایران: با در نظر گرفتن مشکلاتی که در قسمت فوق از آن نام بردیم این شرکت می ‌تواند با توجه به سرویس‌ های حمل هوایی که در اختیار دارد از دو شهر بمبئی و دهلی به طور مستقیم کالا را به ایران وارد کند.

حمل دریایی از هند به ایران: این شرکت می تواند سرویس منظم حمل دریایی را از کشور هند به ایران و حتی سایر نقاط مختلف دیگر جهان نیز انجام دهد.

از سرعت فوق العاده بالا و امکان ارائه دادن قبض اموال به صورت فوری برخوردار است.

امکان ارائه سرویس درب به درب نیز وجود دارد

می توانند کالا را در انبار فروشنده تحویل داده و خدمات کاملی را برای حمل تا فرودگاه در اختیار افراد قرار دهند.

هزینه واردات از هند به ایران به چه صورت است؟

یکی از مهمترین عواملی که برای واردات از هر کشوری مورد توجه تمامی بازرگانان و تجار ها قرار می گیرد، هزینه حمل کالا برای واردات از هند می باشد.

تمامی بازرگانان و افراد تجار در وهله اول سعی می کنند به طور کامل مهمترین نکته که مربوط به محاسبه قیمت تمام شده حمل بار از شهرهای مختلف هند می باشد را به طور کامل محاسبه کنند و برای انجام این کار نیز باید یک سری موارد لازم را در نظر گرفت تا از این طریق قیمت کامل حمل کالا از هند به ایران مشخص شود.

از جمله موارد مهم نحوه حمل بار، میزان بار، نوع بار و سایر موارد مشابه می باشد که در ادامه این موضوع را به صورت کامل تر توضیح می دهیم.

واردات از هند

تاثیر وزن و حجم بار

 یکی از عوامل مهمی که می تواند تعیین کننده هزینه واردات از هند باشد، وزن و حجم بار شما است و به هر میزانی که وزن بار افزایش پیدا کند، قیمت تمام شده نیز برای هر کیلو بار هوایی و دریایی به میزان مورد نظر افزایش می یابد. البته این مورد شامل حجم بار نیز می شود.

قیمت کرایه حمل شرکت

 از دیگر فاکتورهای مهم تعیین کننده هزینه می توان به کرایه حمل شرکت‌ های بین‌المللی اشاره کرد. در هر صورت قصد وارد کردن بار از هر طریقی را داشته باشید انتخاب داخلی یا خارجی بودن شرکت هم تاثیر بسیار زیادی روی هزینه نهایی به دنبال دارد. لازم است بدانید که خطوط کشتیرانی داخلی و خطوط کشتیرانی خارجی از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. همچنین هزینه حمل هوایی یا زمینی نیز متفاوت از دیگری است.

واردات از هند

قیمت های متفاوت برای ارسال بار از شهرهای مختلف هند

 همانطور که شما هم به خوبی می دانید کشور هند دارای وسعت پهناوری است و برای ارسال بار از شهرهای مختلف آن به ایران یا حتی به سایر کشورهای دیگر هزینه های متفاوتی در نظر گرفته می شود.

به طور مثال چنانچه قصد داشته باشید از شهر دهلی بار های خود را ارسال کنید، هزینه آن با ارسال کالا از بمبئی به ایران کاملا متفاوت دارد.

برخی از شهرهای این کشور دارای بندر بوده و معمولاً حمل دریایی می تواند قیمت مناسب تری برای آن ها داشته باشد و برخی دیگر نیز دارای فرودگاه های بین المللی که گزینه مناسب تری برای حمل هوایی هستند. لازم به ذکر است بیان کنیم این موضوع شامل نقاط مختلف جهان می شود و شما باید برای هر یک از شهر های متفاوت هزینه جداگانه ای را پرداخت نمایید.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با واردات از هند مطالب کاملی را در اختیار شما قرار دادیم و لازم است در پایان نیز به توضیح این موضوع بپردازیم که انجام واردات و صادرات از هر کشوری دارای اهمیت فوق العاده بالایی است و اگر قصد دارید یک واردات موفقیت آمیز برای شما صورت بگیرد، باید به تمام نکات ریز و درشت آن توجه داشته باشید که البته یکی از مهم ‌ترین مسائل انتخاب یک شرکت معتبر و شناخته شده می باشد.

 چرا که متخصصان و تمامی افراد موجود در شرکت می توانند کارهای مربوط به واردات را به بهترین نحو ممکن پیش ببرند. در این رابطه ما باید شرکت بازرگان ایرانی را به شما معرفی کنیم که دارای سابقه فوق ‌العاده معتبر و درخشانی در زمینه واردات کالا از کشورهای مختلف به داخل ایران می باشند. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

پیمایش به بالا